You have successfully logged out.
Pierwsze doświadczenie zawodowe w B. Braun Business Services Poland
Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu B. Braun, którego jedną z głównych wartości jest dzielenie się wiedzą i doświadczeniem. Zgodnie z tą ideą zdecydowaliśmy się na podjęcie kroku w kierunku kształcenia młodzieży – dajemy możliwość odbycia praktyk i stażu, pozwalających na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego.
Praktyki i staże
Praktyki i staże to najlepszy sposób na zdobycie pierwszych doświadczeń zawodowych. Każdego roku pojawiają się u nas praktykanci oraz stażyści. Współpracujemy ze szkołami i uczelniami realizując wraz z nimi ciekawe projekty, takie jak Tydzień SSC/BPO organizowany pod patronatem Urzędu Miasta Poznania. Umożliwiamy w ten sposób poznanie firmy „od środka”, nawiązanie kontaktów, a także zdobycie cennych doświadczeń, które są niezwykle ważne na rynku pracy.
Nowy Tomyśl & Poznań
Praktyki i staże prowadzimy w Nowym Tomyślu oraz Poznaniu, umożliwiając tym samym poznanie procesów w Shared Services Center od strony praktycznej.
General Accounting: wykonywanie i wspieranie miesięcznych i rocznych działań zamykających dla spółek obsługujących księgowość środków trwałych, stałe zapewnianie jakości danych w obszarze zarządzania aktywami, udział w usprawnianiu procesów księgowania aktywów, wsparcie dla globalnych projektów związanych z księgowaniem aktywów
Accounts Payable: procesowanie faktur przychodzących, monitów, usprawnianie i automatyzacja procesów, weryfikacja i pozyskiwanie danych z faktur, zamówień i awizacji (OCR)
Accounts Receivable: zarządzanie wierzytelnościami, działania windykacyjne, uzgadnianie sald, wystawianie pism monitujących, księgowanie płatności przychodzących/wyciągów bankowych, standaryzacja i automatyzacja procesów
Smart Automation Services
Front Office EMEA: wynagrodzenia i listy płac, urlopy, szkolenia pracowników, rekrutacja, oferty pracy
Back Office EMEA: tworzenie i aktualizacja stanowisk, zarządzanie zatrudnieniem, zwolnieniami, zmianami stanowisk, nieobecnościami długoterminowymi, tworzenie dokumentów, utrzymanie struktury organizacyjnej
Global Services: tworzenie raportów lokalnych oraz globalnych, kontrola poprawności danych, wsparcie lokalnych działów HR w kwestiach raportowania
Professional Services & Governance: zarządzanie projektami IT oraz usługami świadczonymi w ramach SSC, monitorowanie i doskonalenie procesów IT, zapewnienie zgodności z normami, regulacjami i standardami branżowymi
Enterprise Application (SAP, SAP ABAP, BPM PEGA): zarządzanie i utrzymanie systemów informatycznych, wdrażanie, aktualizacja i optymalizacja aplikacji korporacyjnych, zapewnienie bezpieczeństwa oraz dostępności aplikacji kluczowych dla funkcjonowania organizacji
Agile IT Software Development (Microsoft.NET, JAVA Backend, Frontend developments, Integration engineering): opracowywanie i wdrażanie oprogramowania zgodnie z metodyką Agile, utrzymywanie wysokiej jakości kodu, zgodnie z najlepszymi praktykami programistycznymi, szybkie reagowanie na zmiany w wymaganiach biznesowych oraz dostarczanie innowacyjnych rozwiązań.
24/7 System Administration & Monitoring (System Administration Windows, Vmware, Linux, SAP BASIS): zapewnienie ciągłej dostępności, bezpieczeństwa i wydajności systemów informatycznych, administracja serwerami, bazami danych i innymi elementami infrastruktury IT w trybie 24/7.
24/7 Service Desk (wewnętrzny i zewnętrzny): świadczenie wsparcia technicznego dla pracowników i klientów wewnętrznych, obsługa zgłoszeń, diagnozowanie problemów i udzielanie szybkich rozwiązań, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta oraz ciągłości działania usług IT przez całą dobę.
Pierwsze kroki
Prześlij nam swoje CV oraz napisz, jaki obszar naszej działalności najbardziej Cię interesuje (wraz z uzasadnieniem). Możesz to zrobić wypełniając poniższy formularz kontaktowy.