You have successfully logged out.
Hybrydowe relacje z klientami
Podczas pandemii COVID-19 kontakt fizyczny pomiędzy B. Braun a klientami był czasami praktycznie niemożliwy. Hybrydowe modele sprzedaży stały się coraz ważniejsze - szczególnie w dużych krajach oferują one wartość dodaną, którą można utrzymać.
Jednakże ze względu na swój niewielki rozmiar instytucje takie jak „Instituto Integrado de Oncologia” borykają się z wieloma problemami. Jednym z najpoważniejszych jest brak dostępu do najnowocześniejszych technologii medycznych. „Zdobycie odpowiedniego sprzętu we właściwym czasie jest dla nas czasami bardzo trudne” – mówi Bruna Borges, odpowiedzialna za zakupy techniczne w „Instituto Integrado de Oncologia”. „Jako mała klinika mamy ograniczoną pojemność magazynową, więc zamawiamy bardzo niewiele, a potem potrzebujemy tego w bardzo krótkim czasie” – powiedziała Borges. W rezultacie wielu dostawców technologii medycznych traktuje priorytetowo większe szpitale. „Dlatego jestem bardzo wdzięczna, że mam tak bezpośredni kontakt z B. Braun. Mogę wysłać wiadomość na WhatsApp i dwa dni później sprzęt jest u mnie.”
“Chociaż nie jesteśmy dużym szpitalem, B. Braun sprawia, że czujemy się ważnym klientem - nie można tego powiedzieć o wielu dostawcach.”
"Zawsze zadajemy sobie pytanie: „Jakie jest idealne rozwiązanie dla tego klienta?” - wyjaśnia Thaís Braga, który pracuje w dziale Customer Experience & Business Excellence w brazylijskim oddziale B. Braun i jest odpowiedzialny za projekt sprzedaży wychodzącej. „Dla niektórych klientów intensywne wsparcie na miejscu jest nadal najlepszą opcją” – mówi Braga. „Ale większość jest znacznie bardziej zadowolona z modelu hybrydowego”. Dotyczy to także Bruny Borges. Mając do wyboru dalsze korzystanie z usług w ramach podejścia hybrydowego lub przydzielenie konsultanta ds. sprzedaży, który odwiedza ją na miejscu, preferowałaby podejście hybrydowe. „Uważamy, że te opinie są niezwykle pozytywne” – mówi Thaís Braga. „Dzięki temu nasi przedstawiciele handlowi w terenie mają więcej czasu do spędzenia z każdym klientem, a nasz zespół sprzedaży wychodzącej zapewnia wsparcie cyfrowe przez cały czas”.